7 תשובות
אני עשיתי את זה ולא קרה לי כלום.
חיילצ'יק
שואל השאלה:
כמובן שאני מתכוון בלי לשלם, וזה בדיוק מה שאני שואל מה המבקר יעשה? משהו מעבר לדרישת תשלום?
כמובן שאני מתכוון בלי לשלם, וזה בדיוק מה שאני שואל מה המבקר יעשה? משהו מעבר לדרישת תשלום?
אנונימי
אם לזה אתה מתכוון אז תרשום את זה כי לא מספיק רק "להתכוון"
ולשאלתך.. אני לא נתקלתי במקרים מביכים כאלו, אבל אני מניח שהוא יוריד אותך בתחנה הקרובה, או יתן לך קנס כספי.
ולשאלתך.. אני לא נתקלתי במקרים מביכים כאלו, אבל אני מניח שהוא יוריד אותך בתחנה הקרובה, או יתן לך קנס כספי.
אם הפקח יתפוס אותך תצטרך לשלם כפול שלוש מהכרטיס: (
הבעייה היא שהמבקר יכול לתפוס אותך על אי תשלום, אבל אם אתה משלם על הנסיעה - אין שום בעייה לעלות על אזרחי.
שואל השאלה:
משטרה צבאית זו לא הבעיה כיוון שאני על אזרחי
משטרה צבאית זו לא הבעיה כיוון שאני על אזרחי
אנונימי
הבעיה היחידה זה משטרה צבאית
באותו הנושא: