18 תשובות
ברור שיש זמן לשים בושם
אבל אני מאמינה שבלינות שטח הדבר היחידי שתוכל לשים זה קסדה ונשק ולעוף לאן שצריך
שואל השאלה:
מתי יש?
אנונימי
כשנותנים לך הפסקות, אפשרי. אבל לפי מה שחברה שלי אמרה לי, היה להן אסור למרוח איפור, בשמים וכו' בטירונות (היא עשתה רובאי 05).
שואל השאלה:
התכוונתי גם אם יש צורך, או שלא ישימו לב לזה כי מתלכלכים וזה?
אנונימי
שים דורדורנט גל רק שלא תחינק מעצמך בושם מיותר למה יש שם בנות ובושם לא מבטל זעה כך שמיותר
שואל השאלה:
חח לא הבנתי איך זה שיש שם בנות הופך בושם למיותר
הפוך אם כבר
אנונימי
אמרתי שאין בנות אז בשביל מה
שואל השאלה:
בטח שיש
אנונימי
שואל השאלה:
היית בקרבי?
אנונימי
רק בושם דורדורנט צריך כי אחרי כמה זמן בשטח מרוב זיעה הבושם ירד כך שסתם מיותר זה לא שאתה יוצא למסיבה אז שאם מישהו יתקרב שירח תבושם שלך חח זה שטח אחי דורדןרנט גל בשביל לא להחינק מהריח של הזיעה ותוריד תשיערות בבית שחי
אני קרבי בפטור בשירות לאומי לצערי רציתי קרבי זיינו אותי בפטור בגלל טעות רפואית
ופשוט אני אומר לך מה שברור מעליו ואתה אמור לדעת לבד רק תצריך להפעיל תראש קצת מה יצא לך מבושם אחי שעה של ריח שהבנים שאיתך ירחיו ואז הזיעה תתרבב אם הבושם???
שואל השאלה:
יש בנות אבל, נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר אחי, אני לא יודע מה זה צבא
מאיפה אני יודע אם יש ימים שלא מזיעים כי עושים דברים אחרים שלא עד כדי כך קשים
אנונימי
אחי אתה בשמש אתה אוטומטי מזיע זה ישראל
שואל השאלה:
יש בנות אבל בקיצור? בתותחנים נגיד
אנונימי
תשמע בטירונות כדאי לך רק דורדורנט עם ריח טוב כי אתה הולך להזיע וקצת מיותר במסלול אבל בסדיר יהיה לך יותר זמן ואתה יכול לשם אם באלך