3 תשובות
אם אין לכם הסכם ממון, אז הבית יחולק לשניכם (חצי חצי). אם תחתמו על הסכם ממון אז הבית שלך
^ הפוך!!!
הסכם ממון אומר שאת צריכה לחלוק את הרכוש ואת הכסף עם הגרוש שלך והוא איתך.
נכון, סליחה :) התבלבלתי עם הסכם אחר.