3 תשובות
אם אין לכם הסכם ממון, אז הבית יחולק לשניכם (חצי חצי). אם תחתמו על הסכם ממון אז הבית שלך
^ הפוך!!!
הסכם ממון אומר שאת צריכה לחלוק את הרכוש ואת הכסף עם הגרוש שלך והוא איתך.
הסכם ממון אומר שאת צריכה לחלוק את הרכוש ואת הכסף עם הגרוש שלך והוא איתך.
נכון, סליחה :) התבלבלתי עם הסכם אחר.
באותו הנושא: