7 תשובות
שואל השאלה:
ההתלבטות היא אם לעבור כי פשוט מאוד לא נעים לי ממנה
אנונימית
עזבי את הלא נעים בצד בסופו של דבר את משלמת בשביל לראות תוצאות
אם הקוסמטיקאית הנוכחית לא מספיק טובה אז תמיד טוב לנסות מישהי חדשה
K_
הקוסמטיקאית לא תפתור את האקנה... רק תקל על זה... רק עם כדורים אפשר להפטר מזה
שואל השאלה:
כן
אנונימית
ניסית ללכת לרופא עור?
תעברי. את משלמת והעבודה שלה לא מספיק טובה אז ברור שלעבור, אין לך מה להרגיש לא נעים, יש לה המון לקוחות אחרים.
ברור שתעברי! אם את לא רואה תוצאות למה את משלמת כסף??