התחברות
הרשמה
למה אחרי ש"ידיד" שלי לשעבר פגע בי ובחברה שלי והפסקנו לדבר איתו, הוא עשה פרצוף מאוהב?
10 ביולי 2019, 07:17
התנהגות
פגיעה
ניתוק קשרים
למה
תשובה אחת
מאיפה לנו..
כנראה צחק
אנונימית
באותו הנושא:
הייתה לי ידידה שנה מעלי והפסקנו לדבר... כנסו
אם ידיד שלי לשעבר היה מאוהב בי, חברים שלו ידעו?
מותר לי לרגל אחרי ידיד לשעבר שהוא לא בקשר איתי?
למדתי למבחן עם ידיד קרוב שלי קראש לשעבר
בקשר לחברה טובה שלי לשעבר בקצרה- איך לשפר את היחסים איתה אחרי שנה שלא דיברנו?
פעם הייתה לי ידידה טובה והפסקנו לדבר
החבר לשעבר לא מרפה אחרי הפרידה
אנחנו ידידים טובים לשעבר
מה לכתוב לו אחרי שלא דיברנו הרבה זמן? לא חבר או משהו ידיד שהפסקנו לדבר..
אחרי חצי שנה שלא דיברתי עם ידיד (החבר הכי טוב שלי לשעבר) אנחנו מדברים.. (המשך בפירוט)
אם אני אנשק את ידיד שלי בסילבסטר (ידידם טובים קראש לשעבר)