4 תשובות
אבל אם לא זורם לו למה להתעקש?
שואל השאלה:
בכללי תמיד היו לנו שיחות זורמות וזה ותמיד צחקנו ביחד והכל.. וזה מעניין אותי לדעת מה קרה בחצי שנה שעברה... כל מקום שאני הולכת שאני והוא הסתובבנו שם ביחד נותן לי צביטה כזאת בלב.. (לדוגמה היה לנו בית קפה שהיינו הולכים לשם קבוע , ולפני שבוע עברתי שם במקרה וראיתי שהם מכרו את המקום.. וזה נתן לי סוג של צביטה בלב ופתאום נזכרתי בכל מה שעברו יחד והכל ואני לא מבינה פתאום חמה ניתקנו קשר..) אז אני מסיקה שאם אני אדבר איתו עכשיו אז הצביטה הזאת תעבור... כי קשה לי כבר לעבור במקומות מסויימים בגלל שהלכנו לשם ביחד וזה מעלה לי זכרונות וזה גורם לי למצוא אותי בלילות בוכה שניתקתי קשר עם הבן אדם היחיד שהיה חי הכי כיף איתו
אנונימית
זה ישמע לך מלחיץ אבל אני חושב שכדאי שתדעי מה הוא חושב עלייך באמת כי אם הוא לא רוצה אין לך עניין להתעקש וזה סתם יעשה לך רע בלב כמו שאת אומרת
ואם תראי שהוא בעניין רק יש לו שאלות על זה שניתקת ממנו קשר תעני לו עליהם
בקיצור תנסי להעלות את הנושא הזה שהיה ביניכם ותשמעי מה הוא חושב על זה
שואל השאלה:
אני לא רוצה אותו עכשיו התור בן זוג, סתם לדעת שיצאתי בסדר עם הסיפור הזה שניתקנו קשר והכל... ופשוט להרגיש יותר טוב עם עצמי ולהפסיק להרגיש צביטה בלב... כי הוא היה החבר הכי טוב שלי, סיפרתי לו סודות והרגשתי ממש בטוחה ליידו
אנונימית