7 תשובות
כי מאז שנולדנו ככה לימדו אותנו וחינכו אותנו שעבודה ולימודים זה הכל, לפי דעתי זה חרטא וזה פשוט מה שלימדו אותנו אבל לפי דעתי עבודה ולימודים זה ממש לא הכל, יש כל כך הרבה דברים מעבר לזה.
נכון אני רוצה לברוח מהחיים האלה ולעשות דברים בישביל עצמי והעולם
תכלס זה מה שהחברה שלנו משדרת לנו שהכל זה ציונים ועבודה
כיף יותר להרקב על הרצפה
כי הם חושבים שזה טוב/רגילים לזה/לא חושבים על אופציות אחרות כי מקובעים בתוך עצמם
טעות ענקית לחיות ככה בשיעמום
כי הם לא מבינים מה באמת משמעות החיים
כי זה מה שהחברה מכתיבה לנו