התחברות
הרשמה
מי פה במדא ויוצא לתארן א?
5 ביולי 2019, 19:50
התנדבות
מד"א
מגן דוד אדום
תשובה אחת
אני
A
ArizonaRobbins
באותו הנושא:
מי יוצא לקורס מדריכים ב' (מדא) עוד פחות משבוע??
למתנדבים במדא- הכרתם חברים במדא?
מתנדבי מדא מישהו פה יוצא לערב הוקרה בקונגרסים?
יש פה אנשים במדא שמשתמשים באפליקציה של מדא?
יש לי חברה שעשתה קורס מדא היא ורטואלית כבר שנתים לא נכנס לזה האם יש במדא..
שאלה לבנות שירות במדא/התקבלו למדא
אתם מתנדבים במדא??איך זה ?ואיך עבר לכם הראיון?כדאי לי ללכת למדא ?
אמור ליהיות לי מדא ביום שלישי אבל זה יוצא ערב יום הזיכרון, יתבטל לדעתכם?
אם ביקשו ממני לתאר גלגול אנרגיה של משהו, לתאר במילים או בתרשים?
אם אני במדא ואני עוברת לעיר אחרת ואני רוצה להתנדב במדא בעיר הזאת אני צריכה לעבור הכשרה וקורס שוב?
משמרת ראשונה מחר במדא, אשמח לטיפים וכאלה מאנשים שקשורים לאירגון של מדא תודה לעונים