4 תשובות
לא, א. ן לא צריכה לעשות את ההכשרה שוב. לכי לתחנה של העיר שאת עוברת אליה ותגידי להם שרת רוצה להתנדב א להם ותצייני שעברת כבר את הקורס והתנדבת בעיר אחרת.
אני חושבת שאת צריכה לדבר עם האחראי מתנדבים והמנהל תחנה ולהסביר להם שהתנדבת בעיר אחרת ואת רוצה להמשיך להתנדב
שואל השאלה:
אז איך עושים את זה?
אז איך עושים את זה?
אנונימית
לא