4 תשובות
כנראה שיתבטל
שואל השאלה:
אני עדיין בקורס..
אני עדיין בקורס..
אנונימית
אצלנו זה מתבטל בגלל המצב הבטחוני
כלומר מורידים את כל הנוער מהאמבולנסים(עד להודעה חדשה).אצלכם זה לא ככה?
כלומר מורידים את כל הנוער מהאמבולנסים(עד להודעה חדשה).אצלכם זה לא ככה?
ברור, זה יום שהכל נסגר ב17-18 .
באותו הנושא: