4 תשובות
עדיף להגיד את האמת ולא להסתיר,
אם הגעת למצב כזה זה אומר שמשהו לא בסדר.
תשתפי אותה.
תגיד לה את האמת לא שזה הכי בשליטה שלך
תגידי שחתולה של חברה שרטה אותך
תגידי לה את האמת