6 תשובות
לא אוהבת את תל אביב
מקום מסריח ומפוייח.
אנונימית
חח כן זה כל היופי בה
אתה מתכוון לגוש דן.וכן זה טוב אבל בני ברק ותל אביב זה ממש לא כמה דקות.
שואל השאלה:
אז כמה זמן זה?
אז כמה זמן זה?
אנונימי
תל אביב לא משהו בכלל, אבל בהחלט גן עדן בהשוואה למדינת ישראל
באותו הנושא: