4 תשובות
נכה זה עדם בעל לקות תפקודית, אדם בעל אוטיזם לוקה בבעיה שלפעמים משפיעה על תפקודו היומי.
זה תלוי במצב וברמה כמובן.
אני נכה ועם אוטיזם בתפקד גבוה.
נכות היא לא בהרכח על כיסא גלגלים או בנאדם חירש , עיוור , בלי רגליים/ידיים
זו נכות נפזית
אנונימית
אין מספיק חמצן במוח בלידה
זאת נכות חברתית