9 תשובות
שהם מוזרים וזה
אנונימי
שהם אנשים כמו כולם.
שונא כאלה...יש לא מעט שאם אתה נקלע לריב איתם הם יכולים להתגרות בך מלא בלי הפסקה ואז להכחיש
שואל השאלה:
אנונימי
תודה. בשבילי מוזר זה מחמאה
שואל השאלה:
לפחות אני לא נורמלי ונורמלי זה משעמם
כלום אין לי מה לומר
שהם חכמים יש להם תפיסה שונה בכל מיני תחומים
שואל השאלה:
^ צודק מאוד!!
הדבר האהוב עלי באוטיזם זה שאני מסתכל על דברים אחרת
סוג של תרבות מהעם שלי