19 תשובות
יש כמה סבבה
כן. אני.
סתם, בטח שכן מלא ראיתי כאן מהממות.
סתם, בטח שכן מלא ראיתי כאן מהממות.
אני בת בסטיפס ואני יפה, אז כן.
לא כולן פצועו.
אנונימי
כן
כן בטח
שואל השאלה:
לא יודעת זה נראה כאילו סטיפס זה לכך המסכנים והמנודים
לא יודעת זה נראה כאילו סטיפס זה לכך המסכנים והמנודים
אנונימי
כן
והגברים מכוערים
והגברים מכוערים
אנונימי
אני חושב שכולם יפים, פשוט לא כל אחד רואה את היופי שבאחר עד שלא מכיר אותו.
ממש לא, לא כל סטיפס כאלה...
צודק מורה
ברור
אגב, נתעלם מהעובדה שסטיפס זה לא בשביל מסכנים ומנודים, אבל גם מנודים יכולים להיות יפים
אגב, נתעלם מהעובדה שסטיפס זה לא בשביל מסכנים ומנודים, אבל גם מנודים יכולים להיות יפים
היי
יש אותי
אנונימית
מן הסתם שיש פה
זה מקום שמחולק בין מלא סוגי אנשים
זה מקום שמחולק בין מלא סוגי אנשים
אבל יופי גם נמצא באופי
יש
באותו הנושא: