16 תשובות
כולן
זה לא אתר היכרויות
אבל כן יש
מעט
לא, כולן מכוערות
מה זאת השאלה הזאת
כן
יש ויש
אנונימית
יש כמה
כן
אנונימית
כן בטח . יש ויש
כששואלים אם יש בנים יפים יאמרו שיש קצת אם בכלל, וכולן נותנות פלוסים, כאן אומרים מעט, ויש מינוסים, כמה צביעות.
ולשאלה, כן, כמו בכל מקום.
אנונימי
כן אני
יש ויש, כמו בכל מקום.
יצא לי להכיר גם וגם