20 תשובות
חחח....למה ככה?
לשאלה: יש ועוד איך...
לשאלה: יש ועוד איך...
יש תאמין לי שיש באמת שתאמין לי אני ראיתי כמה וכמה.
אני נפגעתי
גם כל הבנים מכוערים
האמת שיש כאן כמה
ממש לא.
אווץ'
נעלבתי
נעלבתי
אנונימית
יכול להיות
שאלום
איו בנות
לרוב האנשים פה אין תמונה בכלל אין לך דרך לדעת אם הם יפות או לא
אנונימית
מי אמר???
וואלק למה אתה רע?
ממש לא. נשבעת שכל הבנות שראיתי בסטיםס מהממות
נכון שאתה טועה
חבולי
יש ויש..
היו כאלו שדיברתי איתן שהיו יפות רצח והיו כאלו שנראות כמו הצרות שלי.
עניין של טעם לדעתי..
היו כאלו שדיברתי איתן שהיו יפות רצח והיו כאלו שנראות כמו הצרות שלי.
עניין של טעם לדעתי..
אנונימי
רובן לא שמות תמונת פרופיל בכלל
אי אפשר באמת לדעת....
ברור שיש .
וזה שאין תמונה לאנשים לא אומר שהם לא נראים טוב
וזה שאין תמונה לאנשים לא אומר שהם לא נראים טוב
באותו הנושא: