6 תשובות
אני הייתי הולכת למועד ב
אפשר גם להגיש ערעור
אני הייתי הולכת למועד ב
אנונימית
גם אני הייתי ככה בול
מוזר ברמות
אנונימית
אני קיבלתי בחורף 83 סופי וניגשתי למועד ב' ושיפרתי בהרבה, אז כדאי לך לגשת גם ככה לוקחים את הגבוה יותר
שואל השאלה:
זה פשוט מוזר, עכשיו עברתי סוף המבחן ו71 זה ממש לא הגיוני
אנונימי