4 תשובות
תשימי סיר על הגז עם מים רותחים ואז עליו תשימי קערה עם שוקולד מריר... אז השוקולד ימס בלי להשרף, ותוך כדי תוסיפי כל פעם קצת חלב..
מקווה שעזרתי (:
מקווה שעזרתי (:
בחבילה אני מתכוון לחפיסה אחת (100 גרם)
את לוקחת חצי חפיסה של שוקולד מריר, חותכת לקוביות ושמה בקערה קטנה. מכניסה למיקרו עם מעט מים עד שהשוקולד נמס. מערבבת. ומצפה על העוגה. בהצלחה:)
תכיני איזה עוגה שבא לך, ותשימי במקום שמנת מתוקה- 1 חבילה שוקולד מריר+2 כפיות שמן
באותו הנושא: