6 תשובות
כן בסיום הטסט תביאי לו את המספר שלך חייכי עליו ותגידי לו תתקשר אלי ונדבר ותקרצי לו
אנונימי
כן יש באתר של הלומדי נהיגה במערכת ברוש
חח מה זאת אומרת? עברת טסט למה שיהיו הערות
אנונימית
אני עברתי ויש הערה אחת, מותר לטעות^ אבל לא בדברים כמו זכויות קדימה , פניות לא נכונות וכו.
אז במערכת מופיע עבר עם הערות?
אנונימית
כן
אפשר לעבור אם זה טעויות מזעריות ששוות פחות נקודות.. לידיעתי צריך לקבל 70 נקודות בשביל לעבור את הטסט
אני יודעת שאם עולים על המדרכה בטעות בחניה זה נכשל, או שהבוחן מתערב או בולם, ושלא נותנים זכות קדימה זה נכשל וודאי
אפשר לעבור אם זה טעויות מזעריות ששוות פחות נקודות.. לידיעתי צריך לקבל 70 נקודות בשביל לעבור את הטסט
אני יודעת שאם עולים על המדרכה בטעות בחניה זה נכשל, או שהבוחן מתערב או בולם, ושלא נותנים זכות קדימה זה נכשל וודאי
באותו הנושא: