תשובה אחת
כן. אלו תופעות גמילה.

לא מומלץ להיגמל לבד. יש היום מכונים שעוזרים לך בזה ונותנים לך תחליפים.

בהתחלה תמיד יהיה קשה...
בהצלחה!