3 תשובות
נופ זה מצב בו המוח ער אבל הגוף ישן ,מצב מגניב ביותר קרה לי כמה פעמים ,מבעת af af ...
לא, זה טבעי.
אני יודע בערך מה זה, זה כאשר הגוף שלך מתעורר, פקחת עיניים אך המוח שלך עדיין נמצא במצב של שינה ולכן אתה לא יכול לזוז.
לרוב זה עובר אחרי כמה דקות ואנשים אומרים שכשהם עוברים את זה הם רואים דמות כלשהי שחורה
אני יודע בערך מה זה, זה כאשר הגוף שלך מתעורר, פקחת עיניים אך המוח שלך עדיין נמצא במצב של שינה ולכן אתה לא יכול לזוז.
לרוב זה עובר אחרי כמה דקות ואנשים אומרים שכשהם עוברים את זה הם רואים דמות כלשהי שחורה
אחרים יסבירו לך מה זה יותר טוב אני לא הכי יודעת להסביר אבל ממש לא צריך ללכת לרופא בגלל זה
באותו הנושא: