5 תשובות
אל תאמיני להן יכול להיות שהן סתם משוויצות
תתכונני בעיקר על מה שאת מתקשה
תתכונני בעיקר על מה שאת מתקשה
לא הכל טוב תנצלי את היומיים האלה גם אם נגיד תעשי 6 מתוך עשר זה לא אומר שלא תצליחי בבגרות ובהצלחה לך
זה לא תמיד קשור ויכול להיות שאת תדעי יותר מהבנות שעשו 10 בגרויות בחוברת אבל מה כן את צריכה לתרגל הרבה גם עם זה חופר לא חייב מהחוברת אבל זה עוזר
כל אחד ומה שמתאים לו, יכול להיות שתהיי מוכנה בדיוק כמוהן גם אם את עושה 4 או אפילו פחות. אישית, אני בכלל לא לומדת לבגרויות אבל עדיין מרגישה מוכנה...
הייתי בכימיה השנה כמה שיעורים רק אם זה מנחם.
אנונימי
באותו הנושא: