מאז שאני סוכרת את עצמי רציתי להיות בקרבי אחרי הרבה מאוד מלחמות עם הצבא הצלחתי בטופס 55 לעבור לאן שרציתי עברתי שוב טירונות . באמצע הטירונות התחלתי להרגיש שאני כבר לא בטוחה שאני באמת רוצה את זה בכול זאת סיימתי את הטירונות כי אמרתי אולי בסדיר זה ישתנה אבל מאז שהגעתי לבסיס החדש שלי התחלתי שוב לחשוב בשביל מה אני צריכה את זה יכולתי עד עכשיו כבר להיות משוחררת אבל אני בקונפליקט עם עצמי וזה ממש משפיע עליי גם פיזית אני לא יודעת אם להישאר או לא לפעמים אני ממש להוטה ואומרת כן אני אשאר ולפע9מים אני חושבת לעצמי בשביל מה יכולתי למצוא את עצמי בזמן הצבא לדאוג לבריאות שלי לעצמי ולא יודעת אני ככה כבר חצי שנה לא יודעת מה לעשות ואיך להחליט ולהיות שלמה עם ההחלטה למישהו יש עצות?