אני כבר שנה עובדת במוקד מכירות. אני מאוד טובה בעבודה שלי ומקבלת פידבקים חיוביים מהממונים. כמו בכל עבודה שקשורה למכירות, יש עליות ומורדות..אני אפילו התפטרתי רק כי חשבתי שעומדים לפטר אותי, ולבסוף החזירו אותי. אני כל הזמן בחרדות שרוצים להעי אותי משם. אני לא חיה כמו שצריך, אני רק בפאניקה. מה לעשות? איך להתגבר על זה?
לנסות להירגע. במיוחד עצם העובדה שמחמיאים לך הרבה, כנראה את עובדת מצויינת. תעשי את העבודה שלך ברוגע, וכל פעם שמתחילה מחשבה כזו תנסי להעסיק את עצמך במשהו