7 תשובות
זה מהמם ובא לי גם.
לא אוהבת הרבה.
לא אוהבת שזה מפוזר כזה בגוף.
שרוול זה יפה
לא אוהבת שזה מפוזר כזה בגוף.
שרוול זה יפה
בעד,אוהבת ממש.
יפה אבל אני לא אעשה
אוהבת על עצמי, וזה משהו שבעיניי נורא מושך אצל גברים
אחד הדברים האהובים עלי, מאמין שאעשה בסוף חליפה כמעט שלמה.
אני אוהב קעקועים, יש לי אחד ברגל
אנונימי
באותו הנושא: