התחברות הרשמה

כל כך רע לי אני פשוט רוצה לברוח מהבית אני מרגישה שלאף אחד לא אכפת מהקיום שלי אני מרגישה נורא

5 ביולי 2018, 02:57
דיכאוןהוריםמשפחהבדידותמצב רוח    
2 תשובות
היי, את מוזמנת לשלוח לי פרטי, יש לי מה להגיד לך
אני2
אולי תדברי עם מישהו, תעשי משהו שיעודד אותך, אל תוותרי
א
אורה ושמחה
באותו הנושא:
תנו שיטות לברוח מהבית לתמיד
אני רוצה לברוח מהבית
אני רוצה לברוח מהבית שלי
טוב אז היי, אני בת 16 וחצי, ואני פשוט רוצה לברוח מהבית אני לא רוצה לחיות פה יותר ההורים שלי מקללים אותי ומאיימים במכות
אני רוצה לברוח מהבית אני ביומיים האחרונים לא מרגישה שיכת למישפחה מה לעשות.
אני רוצה לברוח מהבית נימאס לי, מה לקחת כשבורחים מהבית?
אני רוצה לברוח מהבית אבל אין לי אומץ, לאן אני יכולה להתקשר כדאי שיקחו אותי הרחק מהבית? בת 15
חושבת לברוח מהבית...
אני רוצה לברוח מהבית
אני רוצה לברוח מהבית. זהו נימעס לי. לאיפה כדי הכי לברוח?
אני רוצה לברוח מהבית ואין לי לאן. רעיון?