16 תשובות
תיפרדי ממנו אם הוא לא אוהב ומקבל אותך כמו שאת אין סיבה שתהיו ביחד זה יהיה קשה כי תמיד הכל קשה בהתחלה אבל את תצליחי לשחרר ממנו ואני בטוחה שתמצאי מישהו טוב יותר בעתיד בהצלחה:)
מזכיר לי אותי ואותה.. (לשעבר)
את חייבת להתחיל להפתח יותר, לא להסגר רק אליו. אני מתכוון שאל תתלי רק בו, רק זה לא נראה שהוא אחד לחיים שלך ושבשלב מסויים הוא יוכל לעזוב, לא אומר שזה יקרה אבל אל תתלי בו.
תכיני את עצמך לגרוע מכל
אנונימי
עדיף שאת זאת שתשחררי ממנו ולא הוא ממך
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי.
קשה לי ממש כי אני מרגישה בן אדם אחר איתו הוא הבן אדם היחידי שאני יכולה לספר לו כל דבר הוא בן שמונה עשרה ואני קטנה ממנו הוא עוד מעט מתגייס, אני מרגישה אובססיבית לפעמיים כי אני אוהבת אותן פשוט.
אנונימית
אנונימית אבל אם הוא לא מקבל אותך כמו שאת למה שתישארי איתו? את תמצאי את האחד שלך אני בטוחה תתני לזה זמן אל תחכי לזה יותר מדי דווקא שאת לא מחכה לזה זה מגיע
שואל השאלה:
הקטע זה שהוא כן מכבד אותי אבל פשוט לוקח את הקשר כמובן מאליו אני מרגישה שפשוט אכפת לי ממנו יותר מידי אני נקשרתי לבן אדם הזה.
הוא השגרה שלי כבר שנה כמעט
אנונימית
תראי אם כבר דיברת איתו ואת עדיין לא מרגישה בנוח עם הקשר הזה לדעתי הכי טוב שתיפרדו אני לא סתם אומרת לך את זה כי לפי מה שאת אומרת אין פיתרון אפשרי אחר אם את רוצה את יכולה להסביר לי עוד פרטים בפרטי אבל לפי מה שאת אומרת פה הכי טוב שתיפרדי ממנו כי לדעתי מגיע לך קשר שתהי בטוחה בו במאה אחוז דברי איתי בפרטי אם את רוצה מקווה שעזרתי
אני מבין אותך, הייתי במצב הזה בדיוק.. הרגשתי שהיא האחת שלי ורק איתה אני אהיה, עד שלאט לאט הכרתי אותה יותר מקרוב והאהבה לא כמו הפנטזיה שחלמנו עליה ואיך שהתכתבנן, את חייבת להכנס קצת יותר למציאות בקטע טוב ולהבין שלא תמיד הדברים כמו שציפינו, גם אם זה מהבן אדם שהכי אוהבים.
לפעמים צריך לדעת לשחרר גם את היקר מכל, שאי אפשר לקרוא לזה היקר מכל עם איך שהוא מזניח אותך.. ככה שתדעי שאת היקר מכל עדיין לא פגשת. ואין מה למהר עם זה.
אבל גם אין מה להמשיך שאין לו עתיד.. לפי דעתי, את רואה את עצמך ואותו ככה במצב הזה רבים כל הזמן, את נפגעת כי את לא יודעת אם הוא אוהב אותך כמו שאת אוהבת אותו.. זה לא בריא ככה, בכלל לא.
אני אומר לך שאני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו.. כן היה לי קשה לוותר על אהבת חיי, ועוד הראשונה..
אבל עכשיו הכל מאחוריי.
יש שני דברים שאפשר לשנות, מה שקורה עכשיו ומה שיקרה בעתיד, אבל לא מה שקרה בעבר.
לכן לא משנה כמה אהבתם, הבנת שזה לא נשאר ככה לנצח, ה"פנטזיה" הזאת..
תני לזמן לרפא אותך, אל תלחמי על משהו שלא נלחם עבורך.
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת אשמח לדבר איתך בפרטי אם אפשר ותודה לכם במאת תודה
אנונימית
בכיף
אנונימי
שואל השאלה:
אתה אנונימי :/
אנונימית
כן^
אנונימי
שואל השאלה:
אוי טוב לא נורא
אנונימית
קודם לא הייתי._.
אנונימי
שואל השאלה:
לא ראיתיי אני אראה מהר עכשיו
אנונימית
עלגירחקגחדחגחאתלגחכמ
אנונימי