4 תשובות
מבינה אותך
תמשיכי בטיפול
תעשי דברים שעושים לך טוב
תאהבי את עצמך
תמצאי את עצמך פתאום עם אנשים טובים
מקווה שיהיה לך טוב
שואל השאלה:
אני לא מוצאת את עצמי עם אנשים בכלל..
ואני פשוט לא יוצאת מהמיטה ובוכה יותר מאשר שאני צוחקת או מחייכת
אנונימית
לדעתי כמה שאת מרגישה שהמבוי סתום וכמה שאת לא רואה קצה אור שיאיר לך את הדרך...אסור לך אף פעם ליפול,זה הדבר האחרון שצריך לקרות,מכיוון שאם תוותרי עכשיו ותרימי ידיים זה יהפוך להרבה יותר גרוע יתדרדר. חשוב לחשוב איך באמת לשפר את המצב עם החבר לדוגמא מה המניע ולמה מלכתחילה הרעיון הזה עלה לראש או אפילו תעשי דברים שאת אוהבת שיכולים לשפר את המצב רוח שלך..ספורט,מוזיקה,הליכה,ים,ציור...פשוט כל דבר שיגרום לך קצת להתשחרר ולהרגע ולהיות מתוחה כל הזמן.
תמצאי דברים שיעודדו אותך