7 תשובות
שואל השאלה:
תודה אנונימית ...
תודה אנונימית ...
אנונימית
אם את בדיכאון עמוק הכי כדאי שתקחי נוגדי דיכאון.
בד"כ לאנשים עם דיכאון יש אחת או כמה מהבעיון האלה:
1.אין להם עבודה
2.אין להם חברים\זוגיות
3.הם מכורים לסמים
4.הם מכורים לאלכוהול
5.יש להם בעיה רפואית מאוד מגבילה
זה מפתיע אבל הסיכוי שלמישהו יהיה דיכאון אם אין לו עבודה הוא מאוד גבוהה.. במיוחד אם אין לו למה לקום כל בוקר.
בד"כ לאנשים עם דיכאון יש אחת או כמה מהבעיון האלה:
1.אין להם עבודה
2.אין להם חברים\זוגיות
3.הם מכורים לסמים
4.הם מכורים לאלכוהול
5.יש להם בעיה רפואית מאוד מגבילה
זה מפתיע אבל הסיכוי שלמישהו יהיה דיכאון אם אין לו עבודה הוא מאוד גבוהה.. במיוחד אם אין לו למה לקום כל בוקר.
היי,
כמו שמישהי פה אמרה כבר בתגובות..אל תהיי קשה עם עצמך.
תחשבי שהכל יעבור וגם התקופה הזאת.
יהיו לך ככ הרבה חוויות טובות כשתצאי מזה ואין לך סיבה לדאוג!
את מושלמת חתדעי שלא הכל בחיים זה דבש
כמו שמישהי פה אמרה כבר בתגובות..אל תהיי קשה עם עצמך.
תחשבי שהכל יעבור וגם התקופה הזאת.
יהיו לך ככ הרבה חוויות טובות כשתצאי מזה ואין לך סיבה לדאוג!
את מושלמת חתדעי שלא הכל בחיים זה דבש
אל תוותרי על הזכות להרגיש טוב יותר
מבינה אותך, סוגשל שיצאתי מהתקופה אז אמרתי לעצמי שאני רוצה להתחיל מחדש הכל ואת כל החרא להשאיר מאחור התחלתי לחשוב קדימה על דברים שאני הייתי רוצה לעשות ולהגיע אליהם וגם חשבתי על ההכי חשוב לי בחיים
פשוט הפסקתי עם זה
התחלתי לצאת בחוץ הרבה
שהיו שירים שהזכירו לי תתקופה העברתי שמעתי פחות דיכאונים ויותר שמחים ניסיתי לצחוק הרבה וגם סיבה שהיא הייתה גם חלק מזה שנכנסתי למצב אז התחלתי לשנות אותה וגם את עצמי פשוט חשבתי חיובי ונגיד אם תרגישי שוב רע או שיהיו מצבים שיגרמו לך להרגיש רע אז אל תתני לזה להשפיע עליך תגידי לעצמך שאת לא רוצה לחזור לפח הזה וזהו מעכשיו סטופ
אני לא חושבת שממה שרשמתי את פתאום תתגברי על הכול ופוף הגיע רק כיף
אז לא אבל ניסיתי בכל זאת להסביר ומקווה שתביני את זה , לי היה קשה בהתחלה באמת והיו עוד דברים שעזרו לי אבל זה הכללי שאני יכולה להגיד לך או בקצר תחשבי רק חיובי ולא שלילי כי זה סתם גורם לך זבל ואת יכולה להפסיק עם זה רק אם יש לך רצון.
אני יודעת שבפנים עכשיו לא רוצה אין לך כוח ולהתחיל לצאת מזה גם אם את אומרת שאת רוצה אבל אם תמשיכי ככה זה יכול להחמיר אז תנסי להגיד לעצמך שמספיק ועכשיו רק טוב בהצלחה:)
פשוט הפסקתי עם זה
התחלתי לצאת בחוץ הרבה
שהיו שירים שהזכירו לי תתקופה העברתי שמעתי פחות דיכאונים ויותר שמחים ניסיתי לצחוק הרבה וגם סיבה שהיא הייתה גם חלק מזה שנכנסתי למצב אז התחלתי לשנות אותה וגם את עצמי פשוט חשבתי חיובי ונגיד אם תרגישי שוב רע או שיהיו מצבים שיגרמו לך להרגיש רע אז אל תתני לזה להשפיע עליך תגידי לעצמך שאת לא רוצה לחזור לפח הזה וזהו מעכשיו סטופ
אני לא חושבת שממה שרשמתי את פתאום תתגברי על הכול ופוף הגיע רק כיף
אז לא אבל ניסיתי בכל זאת להסביר ומקווה שתביני את זה , לי היה קשה בהתחלה באמת והיו עוד דברים שעזרו לי אבל זה הכללי שאני יכולה להגיד לך או בקצר תחשבי רק חיובי ולא שלילי כי זה סתם גורם לך זבל ואת יכולה להפסיק עם זה רק אם יש לך רצון.
אני יודעת שבפנים עכשיו לא רוצה אין לך כוח ולהתחיל לצאת מזה גם אם את אומרת שאת רוצה אבל אם תמשיכי ככה זה יכול להחמיר אז תנסי להגיד לעצמך שמספיק ועכשיו רק טוב בהצלחה:)
אנונימית
קודם כל אל תיהי קשה עם עצמך.. יש תקופות שנמאס מהכל וזה בסדר גמור, את יכולה להיות בבית כמה ימים ופשוט לא לתפקד כל כך עד שתרגישי טוב יותר. אני לא יודעת כמה זמן את ככה אבל יש תקופות כאלה.. תנסי להיפגש עם מישהו שאת ממש ממש אוהבת, שיזכיר לך שיכול להיות כיף.
מה השאלה
באותו הנושא: