לפנימיה, כי לא כזה טוב לי בביס ובכלל בבית אני רק רבה עם ההורים שלי ובוכה כל הזמן והם בעד שאני אלך , מצד שני אני פוחדת שאתגעגע אליהם ושיהיה לי קשה שם מבחינה חברתית שלא אסתדר שם או שארצה הביתה כי לפעמים אני רוצה את הלבד שלי. אני לא אוהבת את המגמות בביס שלי ואני רוצה ללמוד מגמה מסויימת שיש שם . אבל אני חוששת שלא אסתדר ושאני יתחרט אני גם בבית ספר דתי ואני לא יודעת אם יתאים לי הקטע של פנימיה כי אני רוצה משהו גם עם בנים אבל אני פשוט לא רגילה.. מה לעשות?