9 תשובות
אני חדש חחח
אני, מעדיפה ככה.
התרגלתי
אבל אני הרבה יותר מעדיפה כת העיצוב הישן
לא מתגעגעת, אבל העיצוב הזה עדיין זוועה.
הכל היה הרבה יותר טוב.
אני, בהתחלה הזדעזעתי מזה אבל עכשיו אני אוהבת אותו
אני! מאוד מתגעגעת לעיצוב הישן של האתר.
שואל השאלה:
אני בהתחלה התעצבנתי, אבל כבר שכחתי מה היה העיצוב הישן.
הפאי והתחומי עניין בפרופיל והחלוקה של התאחדות והתייעצויות בעיקר.