5 תשובות
אני לא זוכר
לא הייתי פה אז :(
לא הייתי פה אז :(
כן זוכרת, אין לי תמונות
וואו זה כזה ישן
יש לי כלכך הרבה צילומי מסך
מלפני שלוש שנים בערך, אבל אני עצלנית מידי להפוך אותם לקישורים.
חחח שהיה לי כתוב נאמנת נוער, והיה בחברים לעט קצת עלי ותחביבים.
ומובילי פרחים וסטיפס מבוגרים - אני זוכרת כלכך הרבה. אחלה תקופה.
מלפני שלוש שנים בערך, אבל אני עצלנית מידי להפוך אותם לקישורים.
חחח שהיה לי כתוב נאמנת נוער, והיה בחברים לעט קצת עלי ותחביבים.
ומובילי פרחים וסטיפס מבוגרים - אני זוכרת כלכך הרבה. אחלה תקופה.
הקישור לא עובד וואי באסה כי אני לא זוכרת אותו אבל רני זוכרת שאהבתי את הישן יוצר
באותו הנושא: