5 תשובות
אוקיי מה
לא הייתי פה כשזה היה ככה.
שוק
לא הייתי פה כשזה היה ככה.
שוק
שואל השאלה:
היה גם עיצוב הרבה יותר ישן אבל הוא לא שמור אצלי
היה גם עיצוב הרבה יותר ישן אבל הוא לא שמור אצלי
אנונימית
דווקא יותר נחמד ככה
אני זה היה לי יותר נוח אבל כבר הצלחתי להתרגל למה שיש עכשיו
שואל השאלה:
כאילו לא בקטע של להתגעגע
חחח יותר נכון להגיד מי זוכר(לזה התכוונתי חח)
כאילו לא בקטע של להתגעגע
חחח יותר נכון להגיד מי זוכר(לזה התכוונתי חח)
אנונימית
באותו הנושא: