אני מוקפת בחברים אבל לפעמים אני מרגישה בדידות, אני מרגישה שמתרחקים ממני למרות שאולי זה לא נראה ככה. אני לפעמים מרגישה בודדה כל כך וכואבת ואני לא יודעת מה לעשות. זה קורה לי לפחות פעם בחודש. יש לכם דרכים איך להתמודד עם זה? אצלי זה נעלם רק כאשר היום שלמחרת מגיע ואני מדברת עם החברים ולפעמים זה נעלם אבל לפעמים אני סתם מכניסה לעצמי דברים לראש. אז נחזור לשאלה, איך מתמודדים עם הרגשה של בדידות?