6 תשובות
שואל השאלה:
5 חודשים
לא התכוונתי פשוט לקום וללכת
ביום רביעי אני צריך לשלוח לו משמרות לשבוע הבא
ותיכננתי שהשבוע אני לא אשלח לו
ואשלח לו הודעה ואגיד "השבוע לא שלחתי משמרות כי אני חושב שאני לא רוצה יותר להמשיך לעבוד אצלך"
5 חודשים
לא התכוונתי פשוט לקום וללכת
ביום רביעי אני צריך לשלוח לו משמרות לשבוע הבא
ותיכננתי שהשבוע אני לא אשלח לו
ואשלח לו הודעה ואגיד "השבוע לא שלחתי משמרות כי אני חושב שאני לא רוצה יותר להמשיך לעבוד אצלך"
אנונימית
אז תודיע לבוס שלך 5 ימים מראש.
אנונימי
שואל השאלה:
מה שאני מתכנן זה בסדר?
מה שאני מתכנן זה בסדר?
אנונימית
וכן זה בסדר. חוקי לגמרי. חח בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
למה חח?
למה חח?
אנונימית
כמה זמן אתה עובד שם?
ע"פ החוק אתה צריך להודיע לפי כמות הזמן שאתה שם. אתה לא יכול פשוט לקום וללכת.
ע"פ החוק אתה צריך להודיע לפי כמות הזמן שאתה שם. אתה לא יכול פשוט לקום וללכת.
אנונימי
באותו הנושא: