5 תשובות
עדיף שהוא יתעצבן עכשיו ולא עוד חודשיים כשתתפטרי והוא ידפק בלי עובדים
אבל את יכולה לנסות לעבוד תוך כדי שתטפלי בזה, מקסימום לא ילך לא נורא, העיקר עשית קצת כסף
תגידי לו אני ממש מצטערת אבל הגעתי להחלטה שלא אצליח להשאר כאן לטווח הארוך
שואל השאלה:
ומה להגיד למנהל שלי? היה לי ראיון ממש ארוך איתו סתם ביזבזתי לו זמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה פשוט כסף ואני מפחדת שיחשבו שאני עצלנית כי כולם עובדים חוץ ממני
אנונימית
אני חושבת שאת צריכה להתפקס על עצמך ואחרי זה להתחיל עבודה חדשה
באותו הנושא: