2 תשובות
היא ממש עייפה והיא יודעת שעכשיו זאת עומדת להיות שיחה ארוכה..
אז היא עצרה אותך בהתחלה
אז היא עצרה אותך בהתחלה
זה לגיטימי שהיא הייתה עייפה ולא הייתה במצברוח, ולגיטימי שתתבאס.
אני לא חושבת שיש סיבה לכעוס עליה או משהו כזה, אבל לדבר על משהו שהרגיש לך רע.. זה תמיד חשוב.
אני לא חושבת שיש סיבה לכעוס עליה או משהו כזה, אבל לדבר על משהו שהרגיש לך רע.. זה תמיד חשוב.
באותו הנושא: