6 תשובות
באסה באיזה מובן? בזה שהוא מתאר איך העולם הזה הוא הבל הבלים?
גם אותי. מגילה די מעציבה אפשר לאמר.
שואל השאלה:
היא פשוט מדכאת.
כאילו החיים ריקניים של הבני אנוש.
היא פשוט מדכאת.
כאילו החיים ריקניים של הבני אנוש.
הוא אומר את האמת הכואבת אבל הוא כן נותן תשובה - סוף דבר הכל נשמע את האלוקים ירא ואת מצוותיו שמור כי זה כל האדם
אבל אני לא מאמינה באלוקים אז
אבל אני לא מאמינה באלוקים אז
שואל השאלה:
^ גם אני לא מאמינה אבל זה פשוט מבאס תחת.
^ גם אני לא מאמינה אבל זה פשוט מבאס תחת.
אני אוהבת להתעסק אקזיסטנציאליזם אז אותי זה דווקא מעניין לראות שזה העסיק גם את שלמה המלך
באותו הנושא: