4 תשובות
אם אין שמלות ארוכות אז זה ממש לא בסדר שהן ביאסו אותך.. הזה לא אשמתך
תלבשי מה שאת אוהבת ולא מה שמקובל!
שימי פס על הנורמות!!!
דיי כבר ללכת אחרי הזרם!!! :(
תלבשי מה שבא לך בלי לדפוק חשבון!
שואל השאלה:
בדיוק חשבתי על זה גם^
וגם אם כולן יהיו עם ארוך ואני עם קצר אז אני אהיה מהשמלות המיוחדות כי כולן אותו דבר... :)
תקשיבי אין יפה לא יפה! בנשף את שמה את מה שאת אוהבת על עצמך ואת מה שאת מרגישה איתו בנוח ולא משנה אם הוא קצר או ארוך!