7 תשובות
את מרגישה את זה גם כשאת עם מישהו שאת מכירה וסומכת עליו? תנסי להיכנס עם מישהו שאת סומכת עליו, ותראי אם התגובה שלך מופחתת
שואל השאלה:
עדיין אם אני יכולה ואתקע אני אשתגע
עדיין אם אני יכולה ואתקע אני אשתגע
לפחות היה שם מישהו שירגיע אותך, אבל לא לזה התכוונתי. פשוט תבדקי אם זה מפחית את הפחד לך (אפילו אם זה בקטנה, רק כדאי לבדוק ולהכיר את הפחד שלך יותר לעומק).
לגבי הטיסה - היו איתך מלא אנשים במטוס, והוא לא כזה צפוף. את יכולה להרים את הראש פעם בה ולהסתכל סביב. אם יש לך אוזניות אז בכלל את לא תרגישי כלום.
לגבי הטיסה - היו איתך מלא אנשים במטוס, והוא לא כזה צפוף. את יכולה להרים את הראש פעם בה ולהסתכל סביב. אם יש לך אוזניות אז בכלל את לא תרגישי כלום.
גם לי יש קלאסטרופוביה אבל לא ממטוסים אלה ממעליות ושירוטים ומקלטים.
אפילו בלי להתקע אני תמיד רוצה הרבה מרחב אוויר וכו'.....
אבל לא קל היה לך להפטר מהפחד הזה . כניראה שהיה לך תראומה מזה (היה לי).
אפילו בלי להתקע אני תמיד רוצה הרבה מרחב אוויר וכו'.....
אבל לא קל היה לך להפטר מהפחד הזה . כניראה שהיה לך תראומה מזה (היה לי).
מזדהה מאוד עם הקטע של הצורך בשליטה וגם אני קלסטרופובית
תבקשי מההורים פגישה עם פסיכולוג, או שתבקשי מהיועצת בבית ספר שיחה.
איש מקצוע יעזור לך להגיע לעומק העניין ולפתור את הבעיה.
תבקשי מההורים פגישה עם פסיכולוג, או שתבקשי מהיועצת בבית ספר שיחה.
איש מקצוע יעזור לך להגיע לעומק העניין ולפתור את הבעיה.
כשהייתי קטנה גם לי היה.
אני זוכרת שתמיד הייתי חושבת מה לעשות במצבים כאלה. והייתי מנסה לחשוב ולהתרכז בדברים אחרים.
אני זוכרת שתמיד הייתי חושבת מה לעשות במצבים כאלה. והייתי מנסה לחשוב ולהתרכז בדברים אחרים.
שואל השאלה:
אני הולכת לפסיכולוג וזה לא ממש עוזר
לגבי הנושא הזה
אני הולכת לפסיכולוג וזה לא ממש עוזר
לגבי הנושא הזה
באותו הנושא: