7 תשובות
לא.
כן...
הוא בא יום אחד עצבני לכיתה ודיבר לא יפה לכולם וממש העליב אותי, אז קטלתי אותו ומסתבר שזה היה ביום שהוא לא במיטבו
אנונימית
גרמתי לחבר שלי לבכות.. אמרתי שהתאכזבתי ממנו על איזה משהו
אולי הוא גרם לי לבכות
אנחנו סוג של יוצאים וזה לא שגרמתי לו לבכות אבל הוא גם די בכה במפלצות בעמ. אני ממש יורדת עליו בגלל זה היה מצחיק.
שואל השאלה:
אז ככה אני הייתי עם משקפי מציאות מדומה והקראש שלי חיבק אותי ונבהלתי ובאינסטינקט שלי בעטתי ויצא שבעטתי לו *ממש *חזק* בביצים
הוא בכה מזה ממש :(
מזל שהוא בסדר עכשיו
אנונימית