10 תשובות
אין קישור
אין קישור
שואל השאלה:
עכשיו יש
עכשיו יש
אנונימית
כן הגיוני מאוד, הם יצאו חרא חברות
יצאו מגעילות.
גם לי זה קרה הרבה ולמדתי להתגבר
גם לי זה קרה הרבה ולמדתי להתגבר
מאוד הגיוני
שואל השאלה:
העיקר כולן שואלות "מה קרה" הן לא מטומטמות הרי הן יודעות שהן היו מגעילות
העיקר כולן שואלות "מה קרה" הן לא מטומטמות הרי הן יודעות שהן היו מגעילות
אנונימית
מה איפה קישור
אה רק עכשיו ראיתי
בטח שהגיוני להיפגע, הן יצאו חרא ואני ממליצה להתנתק
באותו הנושא: