התחברות
הרשמה
הגיוני שהפסקתי להפגע ממה שאומרים לי כבר?
אני שמה לב שבשבועיים האחרונים אני פשוט כבר לא נפגעת ממה שאומרים לי כמו פעם זה מוזר שזה קרה ככה פתאום?
14 במרץ 2019, 16:32
איך
פגיעות
העלבות
4 תשובות
זה טוב!
b
bestgirl
כן גם לי זה קרה
t
the sweet girl
כן זה טוב
Skylight
זה טוב, גם אני ככה אבל תלוי מי אומר
H
HOPE_
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני נפרדת מחבר שלי בגלל שאני כל כך מפחדת להפגע בעתיד?
הגיוני שהפסקתי להאמין באלוהים כי אף פעם לא היה לי חבר?
איך זה הגיוני שיש כאלה שאומרים לי שאני יפה אבל הפנים שלי ממש מכוערות כאילו ברמות
איך להיות חסינה לביקורות ולא להפגע מכל שטות שאומרים לי?
הגיוני שאני מסוגלת לא להפגע מדברים ממש פוגעים שבאים מאנשים שאני לא אוהבת,
איך הגיוני שאומרים כיפה אחת (נקבה) אבל כיפה לבנה (זכר)?
אוקי אני כרגע בשוק גיליתי שאומרים נובים (כמו נוו) ולא נובים0_0איך זה הגיוני?
הגיוני לאהוב מישהו ואפילו לרצות לחזור אליו כשיגיע הזמן, אבל כבר לא להפגע ממנו ולקנא הרבה פחות?
אני יודעת שאומרים I was אבל שמעתי כמה יוטיוברים אמריקאים שאמרו I were, הסבר הגיוני מישהו?
הגיוני שמאז שהפסקתי לרצות למצוא חבר
זה הגיוני שכשאני שרה לחתולה שלי והיא נרדמת ואם הפסקתי היא פותחת עיניים?