2 תשובות
את אוכלת ממש קצת .. תאכלי טיפה יותר
הרבה
אבל זה לא בריא לא לגוף ולא לנפש שלך אז בבקשה תפסיקי לפני שתמצאי את עצמך באישפוז כי רק בשינה אנחנו שורפים 400 קלוריות.
אבל זה לא בריא לא לגוף ולא לנפש שלך אז בבקשה תפסיקי לפני שתמצאי את עצמך באישפוז כי רק בשינה אנחנו שורפים 400 קלוריות.
באותו הנושא: