3 תשובות
לעבוד על הטעויות שלך, להתרכז בהן אבל לא לשכוח מכללים אחרים
לתרגל עוד ולא להילחץ, להיות ראשונה בטסט.
לתרגל עוד ולא להילחץ, להיות ראשונה בטסט.
אנונימית
אמרת בעצמך מה עשית לא טוב, תשפרי להבא.
בהצלחה
בהצלחה
לעקוב אחר הערות של הטסטר דרך האתר "ברוש" באתר עצמו הוא מגיש מה היה לא נכון ומה על התלמיד לעדכן עם המורה ולחזק שם.
באותו הנושא: