נכשלתי כבר 2 טסטים על ידני . אחרי שבטסט הקודם סיבת ההכשלה העיקרית הייתה ההילוכים החלטתי לעבור לאוטומט המשך בפירוט
כי אני חייבת את הרישיון כבר.. הטסט השלישי שלי עתיד להיות על אוטומוט והוא השבוע (!) היום היה לי שיעור ראשון על אוטומט והמורה נגע לי מלא בהגה ! כאילו במקומות צפופים (באזורים של הטסטים). קבעתי עוד שיעור למחר בבוקר. יש לכם עצות מה לעשות ? או ההפך ? מה אומרים ? כדאי לדחות את הטסט ?