6 תשובות
הרבה
זו בגרות במתמטיקה אז מן הסתם שהיא תהיה קשה..
שואל השאלה:
אבל הרוב עוברים?
ומה קורה אם נכשלים?
אנונימית
זה בדרך כלל קל יותר מהמתכונת , אם את למדת במהלך השנה ואת טובה במתמטיקה אין לך מה לדאוג

אם את נכשלת יש בקיץ מועד ב'
זה תלוי בבצפר אם הבגרות קלה או קשה יותר מהמתכונת^
אי אפשר לדעת, אבל השאלות בשנים האחרונות מראות יותר חשיבה ולא טכניקה
באותו הנושא: