6 תשובות
הרבה
זו בגרות במתמטיקה אז מן הסתם שהיא תהיה קשה..
שואל השאלה:
אבל הרוב עוברים?
ומה קורה אם נכשלים?
אבל הרוב עוברים?
ומה קורה אם נכשלים?
אנונימית
זה בדרך כלל קל יותר מהמתכונת , אם את למדת במהלך השנה ואת טובה במתמטיקה אין לך מה לדאוג
אם את נכשלת יש בקיץ מועד ב'
אם את נכשלת יש בקיץ מועד ב'
זה תלוי בבצפר אם הבגרות קלה או קשה יותר מהמתכונת^
אי אפשר לדעת, אבל השאלות בשנים האחרונות מראות יותר חשיבה ולא טכניקה
באותו הנושא: