אני כיתה י והמורה אמרה שאם נגיע לזה היא תלמד על בעיות אכילה. ואז כמה מהחברות שלי הסתכלו עליי ומאז הן כל הזמן שואלות למה אני לא אוכלת ונראה לי שהן צוחקות אבל אני לא בטוחה, אחת מהן נראתה מודאגת אבל. אני אומרת להן שאכלתי אבל אני פוחדת שאחותי התאומה שגם מדברת איתן תגלה שלא. מה לעשות? אני לא רזה אז אף אחד לא הכי יחשוב את זה עליי, אני מנסה להרזות.