תשובה אחת
כפרה לטובתך באמת תאכלי אי אפשר להרזות ככה זה לא בריא לרזות בדרך הזאת בלי אוכל תאכלי בריא ומותר להתפנק לפעמים ולעשות כושר הגוף זקוק לאוכל ולויטמינים