6 תשובות
לא. זה אזרחות
ממש מקווה שכן עשיתי שלוש מתכונות באזרחות ואני מיואשת מלכתוב כבר
לא אבל הלוואי!!!
לא כי הבגרויות של שנים שעברו היו קלות